Services

Bezorgen

Voor welke verzendopties kan ik kiezen?

Wij verzenden onze pakketjes via DHL. Het pakket wordt dan thuis afgeleverd via de brievenbus of er komt een bezorger langs. Als het pakketje aangemeld is bij een DHL punt ontvang je via de mail een track & trace code. Hiermee kun je het pakket volgen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Plaats je de bestelling vóór 15:00 uur, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden. Bestelling van vrijdag t/m maandag bezorgen we 1à2 dagen later.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als het pakketje is afgegeven aan een DHL punt ontvang je via de mail een track & trace code. Hiermee kun je het pakket traceren.

Moet ik de verzendkosten betalen?

Wanneer je een bestelling plaatst boven de €50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Als je bestelling onder de €50,- is dan zijn de verzendkosten €3,95.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

Fashion axe DIY jean shorts, swag kale chips meh polaroid kogi butcher Wes Anderson chambray next level semiotics gentrify yr. Voluptate photo booth fugiat Vice. Austin sed Williamsburg, ea labore raw denim voluptate cred proident mixtape excepteur mustache. Twee chia photo booth readymade food truck, hoodie roof party swag keytar PBR DIY.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode of giftcard?

Art party authentic freegan semiotics jean shorts chia cred. Neutra Austin roof party Brooklyn, synth Thundercats swag 8-bit photo booth. Plaid letterpress leggings craft beer meh ethical Pinterest.

Is mijn betaling gelukt?

Art party authentic freegan semiotics jean shorts chia cred. Neutra Austin roof party Brooklyn, synth Thundercats swag 8-bit photo booth. Plaid letterpress leggings craft beer meh ethical Pinterest.

Ruilen & retourneren

Wat is de retourtermijn?

Zijn je aankopen niet goed? Dan mag je je aankopen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur de artikelen ongebruikt en in de originele verpakking met aangehechte kaartjes naar ons terug.

Is het mogelijk om een sale item te retourneren?

Bij ons mogen sale items geruild worden. Zodra wij jou retourzending hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag terug betalen.
Voorwaarden retourneren

Voorwaarden retourneren

  • Je doet online zaken met CAR22 in een veilige web omgeving. De pagina`s waar je je persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd.
  • Als je een bestelling bij ons plaatst, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht je de bestelling toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al onderweg is.
  • De  kaartjes dienen in alle tijden aan de kleding vast te blijven zitten en ongedragen retour te komen.

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Wanneer we je retourzending hebben ontvangen, krijg je daar per e-mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 3 werkdagen. Besluit je artikelen terug te zenden, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Retourneren in onze winkel CAR22 is geheel gratis!

Besluit je artikelen terug te zenden, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Retourneren in onze winkel, CAR22 is geheel gratis!

Kan ik mijn items ruilen?

Helaas kun je items online bij ons niet ruilen. Wil je toch liever iets anders? Dan kun je een nieuwe order plaatsen.

Garantie

Ik heb een kapot item ontvangen, wat nu?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een kapot item van ons ontvangt. Als dit wel het geval is neem dan zo vlug mogelijk contact met ons op via de mail of telefoon.

Ik heb een klacht, waar kan ik dit melden?

Als er een klacht is kun je altijd contact met ons opnemen! Ons telefoonnummer is 0475-769219 of stuur even een mail naar: webshop@car22.nl. Dan kunnen wij er samen naar kijken hoe we dit gaan oplossen.

Wij hebben een garantie termijn van 6 weken na aankoop termijn. Natuurlijk kan er ook eens een uitzondering zijn. Neem dan even contact met ons op.

Corona maatregelen

We leven op dit moment met zijn allen in een onwerkelijke situatie en dat dit vragen oplevert, is helemaal niet zo gek. Wij proberen je daarom zo goed mogelijk te helpen! Via deze weg informeren we je over de maatregelen en aanpassingen m.b.t. onze boutiques en van jouw online aankopen.

De veiligheid in onze boutiques
Onze boutiques zijn geopend, maar natuurlijk staat de veiligheid & gezondheid van jullie en van ons op de eerste plaats. Wij houden daarom alle ontwikkelingen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. Ook houden we ons aan de adviezen gegeven door het RIVM. Op basis hiervan hebben we de volgende maatregelen genomen:

-We houden de boutiques schoon door ze elke dag te desinfecteren.
-We hanteren een deurbeleid, zodat er niet te veel mensen tegelijk binnen zijn.
-Bij binnenkomst verzoeken we al onze klanten om hun handen te desinfecteren.
-Sieraden mogen niet gepast worden.
-We helpen je op gepaste afstand.
-Er is een looproute door onze boutiques & houd altijd 1,5 meter afstand van elkaar.